Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Emma - 23 juli 2008 14:10

Det var ett tag sen man skriv blogg. Men man måste ju komma på någonting att skriva med.

Nu har man varit arbetslös i snart 3 månader den 26juli, men jag klarar mig bra ändå. Är hemma hos päronen och chillar. Just nu är min bror Jocke o hans tjej och dotter här och min älsta bror Nicke med. Dom bor nere i Sthlm och Uppsala så det är roligt fast det är inte länge sen man träffade dom har ju varit i Sthlm i en vecka och Uppsala en vecka sen i Östhammar på mormors 80 årskalas och där träffade man alla kusiner och kusinbarn och mostar och morbröder med respektive. Alltid lika roligt att träffa alla. Vissa har man inte sett sen morfarsbegravning för 7 år sedan.

Nu ska man kanske flytta till Hammerdal och börja jobba på Ica supermarket men ingenting som är klart ännu har ju kille på g där nu och han känner chefen och ska lägga in ett gott ord om mig och sen har han en 2:a att hyra ut till mig med för 2500:-/månaden. :)

Rätt så gott att veta att man har en lägenhet redan när man flyttar dit utan att söka efter en. :)


Ikväll ska man gå med hela familjen och kolla på fotboll Ytterhogdal-Delsbo. Vinst som vanligt då för hogdal. Nu ahr vi 6 ny brassar och det kommer 2 till. :) Tur att vi har dom annars vette faan hur det hade gott för hogdal i år dom hade inte haft folk iaf. :)


Imorgon kommer Frida hem och blir hemma till nästa vecka på fredagen så det blir väl fest på fredag och lördag som vanlig när hon kommer hem. :) Alltid gott att ta ett glas vin då och då. :) Kanske drar till sveg med på gammelgården haha eller inte.. :D



See ya!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards