Direktlänk till inlägg 3 juni 2008

Hejsan!

Av Emma - 3 juni 2008 10:34

Nu har man varit i Jönköping, Uppsala och Ljusdal. Kom hem i söndags och det var så skönt!


I Jönköping var jag på skolan och hälsade på i 2 dagar sen var det fest!

Vi var på stranden, festade och badade. De var såå himla roligt men det var så jävla varmt och skolan var inte min favoritskolan kan jag lova. Den var så gammal och såg ut att rasa när som helst så jag tackade nej till den skolan.


I Uppsala var jag och hälsade på min bror och brosdotter Lova. Hon är så jävla söt! Lik Faster Emma... :)


Så det blir nog Ljusdal. I lörsdags var man på Järnvägs och festade med kompisar och ragg fick man.. Samma kille som alltid. :) Haha... Men det är gött de med.. Min kompis Jenny fick tre st men det slutade med att hon däckade som vanlig och killarna gick hem.. :) Haha..


Igår kom snickaren hem till mig och ska fixa toan så att den blir klar någongång. Vattenläcka är inte det roligaste som finns.. :)


Nu är man hemma hos mamma och pappa tills på onsdag morgon sen ska man på sjukhuset för jag ska på basinfo via arbetsförmedlingen sen får man besök på torsdag kväll till söndag eftermiddag.


Hoppas ni har haft det bra!


Tjena Tjena!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 juli 2008 14:10

Det var ett tag sen man skriv blogg. Men man måste ju komma på någonting att skriva med. Nu har man varit arbetslös i snart 3 månader den 26juli, men jag klarar mig bra ändå. Är hemma hos päronen och chillar. Just nu är min bror Jocke o hans tjej och...

Av Emma - 16 juni 2008 16:04

Sitter hemma hos mamma och pappa och gör ingenting. Finns inte så mycket att göra. Åker ner till Uppsala nästa vecka och ska hälsa på min brorsdotter och gratulera min mormor som fyller 80 år den 27:e samma dag som min pappa och han fyller 48. :) Det...

Av Emma - 23 maj 2008 16:01

Min bror fick en liten flicka som ska heta Lova hon var 50cm lång ohc väger 3540.   Världens finaste lilla flicka!!! ...

Av Emma - 23 maj 2008 08:49

Idag slutar man på jobbet. Sista dagen och man jobbar till 17.00..Imorgon åker man bort och kommmer tillbaka hit om typ 3 veckor kanske kan bli tidigare. Ska vara hemma till Studenten iaf hade jag tänkt om jga inte åker till Bollnäs då men det märks ...

Av Emma - 22 maj 2008 09:22

Nu är det bara en dag kvar på jobbet och sen slutar man helt här..På lördag åker man bort och sen ska man tillbaka hit och gå på arbetsförmedlingen och sen till Ljusdal och kolla på skola. Gött! Jag ska plugga marknadsföring och försäljning sen ska j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards