Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

Nu är det äntligen fredag!

Av Emma - 9 maj 2008 08:13

Ikväll åker man hem till Ytterhogdal och hälsar på mamma och pappa, ska hjälpa till att kratta gården imorgon dom har mutat mig med heineken om jag hjälper till och det kan man inte tacka nej till. :)


 


Igår var jag nere vid medborgarhuset och kollade när pojkarna spelade Americansk fotboll det var roligt tills Jonta fick åka ambulans med bytet näsben sen kom han tillbaka och fortsatte spela. Vilken födelsedag han fick! :) Han skrev ett mess senare på kvällen när jag var hemma att han var på sjukhuset igen med hjärnskakning det kom efteråt när han var hemma. Jag skrev tillbaka att ja såg ambulansen och tänkte ju är det Jonta igen.. :)



Robin kom förbi igår men han "glömde" tatueringsmaskinen men jag sa till honom att komma förbi med den på söndag när jag kommer hem fast efter jag har varit på Komfermationsfika. Millan ska Komfermera sig på söndag och då skall dom vänta tills jag kommer halv fyra med att fika annars kan jag fika själv sen. :)


Pratade med André igår han var aspackad och kärleksförklarade sig för mig. Han kommer nog inte ihåg det idag. :) Ska ring till honom på lunchen och se om han skäms eller inte.. :)

Han är en jätte gooo kille som har båda fötterna på jorden och säger vad han tycker. Precis de jag vill att en kille ska.



Trevlig helg!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 juli 2008 14:10

Det var ett tag sen man skriv blogg. Men man måste ju komma på någonting att skriva med. Nu har man varit arbetslös i snart 3 månader den 26juli, men jag klarar mig bra ändå. Är hemma hos päronen och chillar. Just nu är min bror Jocke o hans tjej och...

Av Emma - 16 juni 2008 16:04

Sitter hemma hos mamma och pappa och gör ingenting. Finns inte så mycket att göra. Åker ner till Uppsala nästa vecka och ska hälsa på min brorsdotter och gratulera min mormor som fyller 80 år den 27:e samma dag som min pappa och han fyller 48. :) Det...

Av Emma - 3 juni 2008 10:34

Nu har man varit i Jönköping, Uppsala och Ljusdal. Kom hem i söndags och det var så skönt!   I Jönköping var jag på skolan och hälsade på i 2 dagar sen var det fest! Vi var på stranden, festade och badade. De var såå himla roligt men det var så jävla...

Av Emma - 23 maj 2008 16:01

Min bror fick en liten flicka som ska heta Lova hon var 50cm lång ohc väger 3540.   Världens finaste lilla flicka!!! ...

Av Emma - 23 maj 2008 08:49

Idag slutar man på jobbet. Sista dagen och man jobbar till 17.00..Imorgon åker man bort och kommmer tillbaka hit om typ 3 veckor kanske kan bli tidigare. Ska vara hemma till Studenten iaf hade jag tänkt om jga inte åker till Bollnäs då men det märks ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards