Direktlänk till inlägg 13 maj 2008

Tisdag...

Av Emma - 13 maj 2008 10:31

Sitter på jobbet och tråkar.. Har haft ett samtal på en timme.. SUCK!
Igår hade man besök hemma.. ¨

Det var Anna G, Tor, Stjerne och Robin. Robin tatuerad oss, alla utom Anna G.
Den är lite uppsväld idag men den blir bättre senare han ska fylla i den mer och tjocka till stjärnan. Den kommer att bli perfekt! :) Tor gjorde en stor tribal på vändet arm och Stjerne gjorde en liten liten stjärna på vänster arm. Den syns knappt. :) Men han är norsk vad mer ska man säga.. Haha..


Jag, Anna G och Stjerne kollade på Istiden 2 (Ice age 2) igår medans Tor tauerade sig.

Snart snackar man flyttande norska... :) Men dom är såå härligt att snacka med och umgås med..

Tor och Stjerne riktiga höjdare!!


Dom sa att dom kommer att sakna mig när jag slutar jobba. Kommer att sakna mina norska boy´s ja  med. Men vi kommer att hålla kontakten iaf och det är huvudsaken. Dom ska hälsa på mig i Ljusdal när jag ahr flyttat in ordentligt. :) Komma och festa och gå ut på krogen.. :)


Kollade på andra avenyn igår men det hände ingenting speciellt men ikväll måste jag se om Liv tar Andreas liv eller inte. Hon kommer säkert att döda sig själv med.. Det blir spännande...
Hamza och Sara ska ha barn med... Ojojojojojoj...

Ikväll kommer Jenny min bästa kompis till mig och ska vara här tills på söndag! Det ska bli sååå roligt!
Visst de var inte länge sen jag var hos henne men jag ville så gärna att hon skulle komma.. Hon är min bästa vän och kommer alltid att förbi det med.. Vi kommer alltid överens om allt och trivs jättebra tiullsammans. Vi kanske ska flytta ihop i LJusdal eftersom vi ska gå samma utbildning men det får vi se kanske bli för mycket.



Ha det bra!

Tjena Tjena..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 juli 2008 14:10

Det var ett tag sen man skriv blogg. Men man måste ju komma på någonting att skriva med. Nu har man varit arbetslös i snart 3 månader den 26juli, men jag klarar mig bra ändå. Är hemma hos päronen och chillar. Just nu är min bror Jocke o hans tjej och...

Av Emma - 16 juni 2008 16:04

Sitter hemma hos mamma och pappa och gör ingenting. Finns inte så mycket att göra. Åker ner till Uppsala nästa vecka och ska hälsa på min brorsdotter och gratulera min mormor som fyller 80 år den 27:e samma dag som min pappa och han fyller 48. :) Det...

Av Emma - 3 juni 2008 10:34

Nu har man varit i Jönköping, Uppsala och Ljusdal. Kom hem i söndags och det var så skönt!   I Jönköping var jag på skolan och hälsade på i 2 dagar sen var det fest! Vi var på stranden, festade och badade. De var såå himla roligt men det var så jävla...

Av Emma - 23 maj 2008 16:01

Min bror fick en liten flicka som ska heta Lova hon var 50cm lång ohc väger 3540.   Världens finaste lilla flicka!!! ...

Av Emma - 23 maj 2008 08:49

Idag slutar man på jobbet. Sista dagen och man jobbar till 17.00..Imorgon åker man bort och kommmer tillbaka hit om typ 3 veckor kanske kan bli tidigare. Ska vara hemma till Studenten iaf hade jag tänkt om jga inte åker till Bollnäs då men det märks ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards