Alla inlägg under maj 2008

Av Emma - 23 maj 2008 16:01

Min bror fick en liten flicka som ska heta Lova hon var 50cm lång ohc väger 3540.


Världens finaste lilla flicka!!!

Av Emma - 23 maj 2008 08:49

Idag slutar man på jobbet. Sista dagen och man jobbar till 17.00
Imorgon åker man bort och kommmer tillbaka hit om typ 3 veckor kanske kan bli tidigare. Ska vara hemma till Studenten iaf hade jag tänkt om jga inte åker till Bollnäs då men det märks väl..

Ikväll blir det utgång med polarna och exet ska på Torgny Melins!
På lunchen drar man på systemet och handla ner hämta ut hyra och fylla på telefonen..

Hoppas dom sätter igång Emily idag så man blir faster så man kan fira riktigt idag! :)

Ha det bäst!

Av Emma - 22 maj 2008 09:22

Nu är det bara en dag kvar på jobbet och sen slutar man helt här..
På lördag åker man bort och sen ska man tillbaka hit och gå på arbetsförmedlingen och sen till Ljusdal och kolla på skola. Gött! Jag ska plugga marknadsföring och försäljning sen ska jag plugga till Manikyrist i stockholm på distans. Sen öppnar man eget företag.  Ni får komma då vetja! :)

Fortfarande inte blivit faster men idag går tiden ut och har dom inte fått innan imorgon så ska dom sätta igång henne. Jag är så nervös och vill bli faster NU!!

Igår vara det final i fotboll Man United mot Chelsea och MAN UNITED vann!!!! fast det var jämnt tills straffarna kom! :) Kollade aldrig men blir uppdaterad ändå.

Ikväll blir det spårlöst och medium om min fyra vill fungera idag igår vara det dåligt väder så det inte gick att titta. :(
Sen skall jag packa med.. Jobbigt men det är snart Lördag och då drar man ifrån denna lite by som heter Sveg. :)

Imorgon blir det fest ska på systemet på lunchen och handla och hämta ut hyran.. Sen på kvällen ska man på Storön som det heter och dansa med alla kompisar och ha riktigt kul innan man åker iväg..

Ha det bäst!

Tjena Tjena!

Av Emma - 21 maj 2008 10:11

Nu sitter man här på jobbet och väntar på att få ett samtal ifrån min bror att jag har blivit faster men inte då! Vet inte vart jag ska ta vägen snart om han inte ringer..

Igår var jag bara hemma.. Hade visning på lägenheten och folk var intresserade av den.- Roligt!
På kvällen kollade jag på andra avenyn dubbel avsnitt nu ör det inte förrän den 21 september.. :(
Men man får vänta!!!!

Senare på kvällen var det white chicks som jkag kolladde på i typ en timme sen la jag mig och snackade i telefon. Somnade rätt så fort efter de..

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra bara vara hemma tror ja.. Kanske ut och gå lite.. Men det märks väl hur det blir..  :)

Nu är det bara 3 dagar kvar tills man slutar jobba här och sen drar man till Jönköping och kollar på skola sen till Uppsala och hälsa på släkten sen till Ljusdal och kolla på skolan och sen flytta till sommaren. Ska söka jobb med i Jönköping på min kompis mammas café sen även i Ljusdal på dagis och Coop Forum där en kompis jobbar. Man får väl se hur det blir vart man hamnar..

Hoppasd et blir långt ifrån Sveg iaf orka bo kvar här..

Visst jag har mina vänner här men det finns inge jobb att söka på jag jobbar redan där dom söker folk.

Ha de bäst!

Av Emma - 20 maj 2008 09:08

Imorse blev man väckt av brosan som sa att vattnet hade gått och att jag kunde bli FASTER när som helst nu. Hoppas det blir en tjej för vi är 6 tjejer bland 18 kusiner och sedan har jag 5 kusinbarn som är tjejer så vi behöver mer tjejer i släkten! :) Brosan skrev igen nu att tjejens stod i duschen och trodde att värkarna hade börjat komma..


Det är lite nervöst att gå och vänta på att tiden ska komma då man får samtalet om att man har fått ett syskonbarn.

Nu sitter man på jobbet och väntar på samtal, man kan vänta långe ibland innan det händer någonting.


Igår var man bara hemma och tog det lugnt men täcket i soffan och under där låg ja.. :)

Kollade på Andra Avenyn och 2 1,5 men. :)


Ikväll är det säsongsavslutning av Andra Avenyn dubbel avsnitt som jag bara måste se!!

Sen ska jag kolla på White Chicks på sexan den är så bra!


Ha det bäst!


Kommer med ner info om jag har blivit FASTER eller inte senare idag.


Uppdatering 11.48


Fortfarande inte blivit faster än. Min bror skrev att dom var på väg hem igen för att vänta på att de skulle slå till!


Av Emma - 19 maj 2008 09:20

Sitter på jobbet och tråkar.. SLutar jobba redan på fredag iställe för måndag. Kännr riktigt skönt. Drar ner till Jönköping på lördag morgon och ska kolla på skola på måndag och tisdag. Sen åker man hem till sveg igen.. Se om man hittar någon skola där annars har jag en plats i Ljusdal som väntar med.. Hoppas att jag kommer in i Jönköping.


Ifredag var man på knuten och festade, var på efterfest till kl.05.00 är riktigt trött på lördagsmorgonen jag klev upp kl.01.30 men var helt slut. Sedan skulle jag ut på lördagen men på Svegskrogen men pallade fan inte och hade faan inte råd heller..

Igår kom Jannice och Sara förbi och drack kaffe och snackade lite skit. Sara hade köpt cigg åt mig, snäll hon. :)

Jannice ville att hon, hennes kille och Sara skulle flytta in till min lägenhet när jag flyttar men dom vet inte än sen måste Jannices kille kolla på den först. Dom ska komma förbi imorgon.


På kvällen tog jag det lungt och kollade på tv och sydde lite måste hinna bli klar med tavlan tills på torsdag för då går tiden ut för min bror och hans tjej och då skall jag bli FASTER !!


Idag ska pappa komma på min lunch och vi ska slänga sopor sedan ska vi på ICA och handla sen ska jag tillbaka på jobbet.. Ikväll blir det en lugn hemma kväll framför tven och bara mysa..



Tjena tjena!!


Av Emma - 16 maj 2008 09:45

Nu är det äntligen fredag och man jobbar till kl. 18.00 idag :( SUCK! Men det är bara att bita ihop och tänka att nästa vecka jobbar man till 17.00 :) hehe..


Igår vara jag hemma ifrån jobbet hade migrän och inte sovit en blund på hela natten.

Min kompis var och hälsade på mig ifrån HYbo (Ljusdal) men åkte hem igår eftermiddag för henne´s son var sjuk men när hon kom för att hämta honom så var han inte sjuk så hon ska försöka komma upp hit till mig idag igen.. Jag ska försöka fixa skjus jag med.. 

Hoppas hon kan komma för vi ska på fest ikväll och imorgon.. Men annars får jag väl gå ensam, men det är inte lika roligt som när man går med henne.. :( Ni får veta på måndag jur det blev..


Fredrik kom förbi igår och kollade på film innan Jenny skulle pka hem så vi kollade på Honey för den ville alla se fast jag och Fredrik hade sett en 5-6 ggr innan och Jenny 1 gång. :) Men den är såå bra så man kan se den hur mycket som helst! :)


Vet ej vad jag ska skrva så.................


tjena tjena



Av Emma - 14 maj 2008 10:58

Mitt arbetsschema denna vecka.
Börjar klockan 09.00 jobbar fram till 13.00 då har jag lunch kommer tillbaka på jobbet 14.00 och jobbar på fram till 18.00 suck!

Igår kom min kompis hem till mig och hälsade på hon ska vara kvar tills på söndag.

Vi la oss kl. 23.10 men somnade inte förren kl. 01.15 ca vi låg och snackade och skrattade och drev med Tor och Robin.


Vi hade såå jävla kul alltså, det har vi alltid tillsammmans. :) Hon är min bästa vän sen 7 år tillbaka och vi har inte varit ovänner en enda gång! :)


Viihar varit med om mycket tillsammans både glädje och sorg, svett och tårar... :)
Vi är som systrar.. Alla tycker vi ör rätt så lika varandra sen har vi ett födelsemärke på samma ställe.. Kanske komiskt. Den sitter vid höger tinning.. :)

Ikväll ska vi kolla på Skräckfilm och sitta inne på internet och kolla efter filmer att ladda ner...
Sen ska vi sova eftersom jag ska upp och jobba men vi kommer inte att somna på en gång iaf.. :) men efter ett tag..


Ha en bra dag!

Tjena Tjena!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards