Alla inlägg under mars 2008

Av Emma - 31 mars 2008 09:34

Då var helgen slut och ännu en arbetsvecka väntar.

Idag skall man upp på sjukhuset igen och prata med läkare och se om man får en remis upp till Östersund. Hoppas så man vet vad som gör att man blir så yr och illamående.. 


I helgen var jag och Robin hemma hos mamma och pappa igen min bror och kusin kom hem och hämtade lite grejor men dom  åkte igen på lördag morgon. Lite små tråkigt men man fick iaf träffa dom.


Igår kollade man på andra avenyn och sen på Godzilla faan va länge sen det var man såg den alltså. Den är såå bra. Jag tycker så synd om Henne när hon sitter fast i bron.. *ledsen*


Ikväll är det fullspäckad kväll med andra avenyn, simpsons, 2 och en halv men och sen My name is Eral. Sen är det bara att hoppas i sängen och sova åtta timmar ca. Skönt de!


Imorgon ska min kille kolla på fotboll Man united mot något lag vet inte vad de var för lag men undra vad en annan skall göra då? Hmm.. Sy litegranna kanske.

Mamma prackade på mig sy grejer så jag har en hobby. Men vad är det för hobby visst man fördriver tiden men de är inte roligt kan jag lova. Men en annan kanske också kolla på fotboll vem vet.


I Helgen ska man vara barnvakt eventuellt det beror på hur man mår.

Robin har tandvärk men de e bara visdomstanden som är på väg upp. =) Men de e roligt att retas litegranna och säga att han är en liten lipsill som inte tål någonting. =)

Men min älskling tycker inte att de e något roligt. =)


Ha en trevlig dag vi kanske hörs imorgon med. 



Kram  

Av Emma - 28 mars 2008 13:53

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig.
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.


För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och
ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

Av Emma - 28 mars 2008 10:04

Äntligen helg!


Det ska bli skönt att bara vara hemma och ta de lungt och mysa i soffan. Jag ska nog sluta på mitt jobb snart. Jag orkar inte med allting längre. Men men jag hittar säkert någonting annat som jag gillar och trivs med och behövs på. =) Men den dagen tar ja senare...


Ha de bra!


Av Emma - 27 mars 2008 08:38

Snart helg! Skönt med helg.. Vi ska bara vara hemma och chilla och har sovmorgon. Det ska bli sååå skönt...


Ikväll ska vi kolla på American Pie 2 för ikväll är den iaf för de har jag kollat upp på text-tven och i tv-tidningen. :)


Min kille är inte så haj på att kolla saker ska bli kul att se om han har plockat undan disken, torkat av spisen och burit ut soperna när jag kommer hem på lunchen.. :) Men man ska ju inte hoppas för mycket.


På lördag har vi bott tillsammans i en hel månad. :) Det är lite ovant fortfarande. Men den börjar bli bättre. Det är så jobbigt när han inte har något jobb.

Men den 14/4 kl. 14.00 ska han på SYKES på jobbinterjuv..

Hoppas han får det för han behöver ha någonting att göra om dagarna och sen kanske en annan slutar här snart eftersom ja bara har sex månader provanställning. Men men man får hoppas på det bästa.


Ha en bra dag!


Av Emma - 26 mars 2008 09:10

Igår skulle ja kolla på american pie 2 för min kille sa att den var igår men den är på torsdag. Dumma han! Men det var I sanningens namn eller vad den hette den var också bra handlade om militära och en tjej som skulle få hedersmedaljen. Igår färgade ja håret med mörkbrunt det blev riktigt bra, ikväll 18.15 kanske ja ska klippa mig med det berodde på om hon som skulle klippa sig då hör av sig eller inte. Men ja hoppas att ja få tiden för ja behöver verkligen klippa mig..


Fick redan på nu efter att ja fick tillbaka min lapp och kompledighet att den inte blev beviljad och att jag inte kan åka till mina svärföräldrar på fredag. Dom bor i Hjo det ligger i Östergötland. Suck!

Vissa får ledigt fast dom bara ska iväg på middag  och åka skoter men men det är tydligen viktigare. *arg*

Men men ingenting att göra åt.


Ikväll ska ja kolla på the Saw 4, min bror måste ta tillbaka den till helgen för han ska ha med sig den till sthlm. Så jag måste göra de sen får Robin säga vad han vill. =) Min lägenhet min TV! Haha...


Ha det bra!

Av Emma - 25 mars 2008 09:19

Nu är man tillbaka på jobbet efter påsken och sjukdomen..

Påsken har ju inte varit så bra eftersom man har haft yrsel hela helgen och inte kunnat göra någonting alls.


Vi var hemma hos mamma och pappa över påken och hälsade på min storebror kom hem också från sthlm så de var riktigt kul. Pappa fick infelnsan på lördagen så det var ingen roligt påskafton men den var mysig iaf. Till helgen ska ja och Robin åka till Jenny i Hybo och hälsa på jag och jenny ska ut på krogen för de blev ju inge dricka för mig i påsk så jag måste ta igen de nu..  Men ja hoppas att man inte blir sjuk igen bara.


Va på sjukhuset i torsdags och då svimmade jag pga lågt blodtryck.

Idag ska man upp på sjukhuset igen kl.16.00 och ta blodtrycket och få svar på proverna och se om dom vet var problemet ligger någonstans. Men jag hoppas på det bästa så man inte blir sjukskriver. Men jag får väl veta det idag. Håll tummarna för mig vet ja! Jag gruvar mig som faan om att de kan vara någonting dåligt med mig. Jag hoppas att ja kommer att kunna jobba denna vecka men det vet man ju aldrig.


Ikväll efter jobbet ska man handla mat och sen bara chilla framför tven

det är american pie 2 på 6:an som man skall kolla på  och mysa men pojkvämnnen sen sova tror ja börjar ju eventuellt kl. 08.00 eller om man blir sjukskriver oga yrseln.


Ha det bäst!


Av Emma - 20 mars 2008 09:18


Nu är de skärtorsdag och sista dagen på arbetsveckan sen jobbar man inte förrän på tisdag.

I påsk ska jag och Robin hem till mamma och pappa och fira påsken där sen så kommer Jenny min bästa kompis och ska vara hemma hos mig tills på måndag. =)


Imorgon ska vi ut på knoppergården, wärdshuset hemma i Ytterhogdal.

Och festa med alla kompisar som kommer hem till påsken. Det är så roligt att träffa allihopa igen. Vissa har man inte sett sen man gick ur nian. Så visa är gifta och har barn.


Men men en dag är jag också gift och har barn.

Den dagen den sorgen! =) haha..


Trevlig Påsk!



Av Emma - 19 mars 2008 10:02

Igår kollade ja på filmen LOSER den är så bra, jag skrattade hela tiden typ.

Tycker så synd om honom med på ett sett när han blir utslängd och utnyttjad för att han bor ensam. Men Adam Sandler är en bra skådis!

Det är kanske roligt med att dóm två spelade emot varandra i American Pie med. Efter texterna va bäst! När dom berättar hur det gick för alla efter filmen. =)


Nu har man bara en dag kvar att jobba och det är imorgon sen är man ledig fredag till tisdag morgon, men efter imorgon är det påsk!

Hoppas denna påsk blir lyckad ska fira den tillsammans med nära och kära.

Men ja firar den inte lika som alla andra med andra ord firar ja den inte alls.

Med tanke på min morbror som dog på påskafton 2006. Men man kan ju ha roligt ändå, men inte på samma sett.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards