Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

Hej alla glada bloggare!

Av Emma - 8 maj 2008 08:52

Igår ringde dom till mig från skolan och frågade om jag ville komma ner i slutet av Maj och kolla på skolan. Jag svarade att jag skulle återkomma med svar snarast för jag får lön den 26 maj och då slutar jag på mitt jobb så efter de isåfall och det gick dom med på. Jag kännde mig nervös efter jag hade lagt på med dom vet inte varför riktigt.. Men det var någonting..

Det skall bli skönt att kommer neråt i sverige med och se lite mer av landet än bara Härjedalen.


Kollade på Grandpri på folkan igår och sjävklart var det en hogdaling som vann och hon förtjänade de hon var riktigt bra! Evelina Strand kommer att gå lång om hon fortsätter att sjunga!

Men Saga Mebius var riktig bra hon med när hon sjöng Halelulja, hon lät exakt som Amanda Jensen.

Min Mentor´s dotter var också med och sjöng hon kom fyra men fick inte pris tyvärr. Men hon var såå duktig såå.  :)


Var ute och gick med Nanna och Chiva med igår innan jag gick på folkan dom två är riktiga busfrön kan jag lova. Men snällare hundar får man leta efter alltså! Chiva sska ha valpar snart och jag aknske ska bli fodervärd men eftersom jag eventuellt ska börja plugga så har jag inte tid med en hund men då kanske man skaffar en katt iställe.. :) haha...


Igår kom Robin förbi och trodde att han skulle få bo hos mig tills han  får egen lägenhet men det kan han glömma.. Han ska komma till mig ikväll och tatuera mig gratis! :) Eftersom han fortfarande älskar mig och vill ha mig tillbaka plus att han har lovat mig men jag vet inte om han kommer efter gårdagen.. Men det märks väl..


Jag pratade med min Maskros igår med det gör jag avrje dag och han bara längtar tills jag kommer ner till Jönköping och hälsar på. Han sa att jag INTE skulle bo på något vandrarhem utan jag skulle bo hemma hos honom och han skulle skjusa mig och hämta mig och pyssla om mig hela tiden. Han är sååå go! :)


Ikväll blir det Medium det bara måste jag se kan jag lova det var inge förra veckan efetrsom det var humorgalan. Sabbade hela min torsdagskväll förra veckan men ikväll då jävlar! :)



TJENA TJENA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 juli 2008 14:10

Det var ett tag sen man skriv blogg. Men man måste ju komma på någonting att skriva med. Nu har man varit arbetslös i snart 3 månader den 26juli, men jag klarar mig bra ändå. Är hemma hos päronen och chillar. Just nu är min bror Jocke o hans tjej och...

Av Emma - 16 juni 2008 16:04

Sitter hemma hos mamma och pappa och gör ingenting. Finns inte så mycket att göra. Åker ner till Uppsala nästa vecka och ska hälsa på min brorsdotter och gratulera min mormor som fyller 80 år den 27:e samma dag som min pappa och han fyller 48. :) Det...

Av Emma - 3 juni 2008 10:34

Nu har man varit i Jönköping, Uppsala och Ljusdal. Kom hem i söndags och det var så skönt!   I Jönköping var jag på skolan och hälsade på i 2 dagar sen var det fest! Vi var på stranden, festade och badade. De var såå himla roligt men det var så jävla...

Av Emma - 23 maj 2008 16:01

Min bror fick en liten flicka som ska heta Lova hon var 50cm lång ohc väger 3540.   Världens finaste lilla flicka!!! ...

Av Emma - 23 maj 2008 08:49

Idag slutar man på jobbet. Sista dagen och man jobbar till 17.00..Imorgon åker man bort och kommmer tillbaka hit om typ 3 veckor kanske kan bli tidigare. Ska vara hemma till Studenten iaf hade jag tänkt om jga inte åker till Bollnäs då men det märks ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards