Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Måndag...

Av Emma - 19 maj 2008 09:20

Sitter på jobbet och tråkar.. SLutar jobba redan på fredag iställe för måndag. Kännr riktigt skönt. Drar ner till Jönköping på lördag morgon och ska kolla på skola på måndag och tisdag. Sen åker man hem till sveg igen.. Se om man hittar någon skola där annars har jag en plats i Ljusdal som väntar med.. Hoppas att jag kommer in i Jönköping.


Ifredag var man på knuten och festade, var på efterfest till kl.05.00 är riktigt trött på lördagsmorgonen jag klev upp kl.01.30 men var helt slut. Sedan skulle jag ut på lördagen men på Svegskrogen men pallade fan inte och hade faan inte råd heller..

Igår kom Jannice och Sara förbi och drack kaffe och snackade lite skit. Sara hade köpt cigg åt mig, snäll hon. :)

Jannice ville att hon, hennes kille och Sara skulle flytta in till min lägenhet när jag flyttar men dom vet inte än sen måste Jannices kille kolla på den först. Dom ska komma förbi imorgon.


På kvällen tog jag det lungt och kollade på tv och sydde lite måste hinna bli klar med tavlan tills på torsdag för då går tiden ut för min bror och hans tjej och då skall jag bli FASTER !!


Idag ska pappa komma på min lunch och vi ska slänga sopor sedan ska vi på ICA och handla sen ska jag tillbaka på jobbet.. Ikväll blir det en lugn hemma kväll framför tven och bara mysa..



Tjena tjena!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 juli 2008 14:10

Det var ett tag sen man skriv blogg. Men man måste ju komma på någonting att skriva med. Nu har man varit arbetslös i snart 3 månader den 26juli, men jag klarar mig bra ändå. Är hemma hos päronen och chillar. Just nu är min bror Jocke o hans tjej och...

Av Emma - 16 juni 2008 16:04

Sitter hemma hos mamma och pappa och gör ingenting. Finns inte så mycket att göra. Åker ner till Uppsala nästa vecka och ska hälsa på min brorsdotter och gratulera min mormor som fyller 80 år den 27:e samma dag som min pappa och han fyller 48. :) Det...

Av Emma - 3 juni 2008 10:34

Nu har man varit i Jönköping, Uppsala och Ljusdal. Kom hem i söndags och det var så skönt!   I Jönköping var jag på skolan och hälsade på i 2 dagar sen var det fest! Vi var på stranden, festade och badade. De var såå himla roligt men det var så jävla...

Av Emma - 23 maj 2008 16:01

Min bror fick en liten flicka som ska heta Lova hon var 50cm lång ohc väger 3540.   Världens finaste lilla flicka!!! ...

Av Emma - 23 maj 2008 08:49

Idag slutar man på jobbet. Sista dagen och man jobbar till 17.00..Imorgon åker man bort och kommmer tillbaka hit om typ 3 veckor kanske kan bli tidigare. Ska vara hemma till Studenten iaf hade jag tänkt om jga inte åker till Bollnäs då men det märks ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards