Alla inlägg under april 2008

Av Emma - 29 april 2008 09:54

Nu är det tisdag och det är fint väder och varmt ute. Men man måste sitta inne och jobba. :(

Igår kom Robin hem och sova hos mig. Först pratade vi lite.. Jag hade hört lite saker som hade hänt i helgen men han nekade som vanligt. Vi kom översens om att skiljas åt som vänner och umgås som vänner. Han skulle komma förbi ikväll och kolla på Man united - Barcelona för jag tror den är ikväll..


På onsdag kväll drar vi ner till Västerås på bergravning av Robins syster. Det kommer att kännas jobbigt för honom så därför följer jag med sen så kände ja henne ganska bra innan hon gick bort vi pratade varje dag. Hon bergravs på fredag.


På onsdag är det Valborg och en annan ska åka tåg hela kvällen. Men det kanske blir att vi åker på torsdag morgon. Kankse ska ut en sväng på onsdag.


ha det bra!

Av Emma - 26 april 2008 13:32

Nu sitter man hemma hos mamma och pappa och gör inte så mycket alls.

Solen va framme ett tag men nu är det mullet igen :( Det är inte roligt alls.

Imorgon åker man hem igen. Ska nog från Jenny om jag får låna datorn till på fredag.. Hoppas så man har någonting att göra på kvällarna.. :)


Ha en trevlig dag!



Av Emma - 25 april 2008 09:33

Äntligen Fredag!

Ikväll efter jobbet drar man hem till mor & far och hälsar på.

Robin blir kvar i Sveg. Skönt att åka ensam med. Jenny & Max kommer ikväll med och ska sova hos oss hela helgen. Imorgon ska jag göra tacogratäng det är såå gott..

Sen ska vi äta ute med om det är fint väder och varmt. Kanske ta en kubb runda med.. =)

Jag vinner alltid i kudd vinner jag inte blir jag sur som faen! =)

Men men Vad ska du göra i helgen?

Vi hörs på måndag!

trevlig helg allihopa!

Av Emma - 24 april 2008 09:04

Igår kom Robin hem och sa FÖRLÅT! Ja sa att jag kan förlåta honom riktigt när han bevisar att han kan berätta saker för mig och ka prata med mig med.. Annars vet ja inte vad ja gör. Han frågade efter sina saker jag gav honom väskan men han gick inte han plockade upp allting iställe i garderoben. Jag frågade vad han gjorde och han sa jag ska ingenstans och kramade om mig och berättade hur mycket han älskade mig och inte ville mista mig heller.

Jag har gett honom en till chans! Ja, jag vet att jag är knäpp men jag älskar verkligen honom.

MEN jag har sagt att han ska bo i en egen lägenhet och skaffa ett jobb och att vi senare kan flytta tillsammans och fortsätta som vanligt igen.

Jag kan inte ha en slashas hemma hos mig som bara sak ha och ha allting hela tiden. Men han accepterad det med ville bo hos mig tills Soc hade hittat lägenhet och fått ordning på alla papper.


Ikväll är det Spårlöst och Medium men innan det ska jag på 15-års kalas, "lillasyster Millan"..

Dit och äta tårta och dricka kaffe sen gå hem och kolla på tv. Sen kommer Robin hem efter ungdomsgården han jobbar ju extra där nu så det är ju bra ett steg framåt iaf.


Ha det bäst! 

Av Emma - 23 april 2008 08:01

Idag ringde Robin mig och ville prata ikväll. Han ville ha tillbaka mig. Han ville inte mista mig sa han men det har han redan gjort. Men ja gick med på att prata. Han sa att han hade fixat bostad och fått ett extra knäck på Gårn. Hoppas att det är sant bara!


Katta ville att jag skulle komma förbi efter jobbet och prata om Robin han hade sagt en massa saker som hon inte ville ta via telefonen.. SÅ man får väl gå dit sen och höra domen.. :)


Ikväll är det renthus med på fyran. Det bara måste jag se alltså...

Sen på sexan är de man united - barcelona tror ja så man lär ju se på de med...


Ha det bäst!


Av Emma - 22 april 2008 14:13

Jag har slängt ut min "kille" Robin idag på lunchen. Orkade inte mer.. Han är aldrig hemma och pratar inte med mig. Han kan komma och be hur mycket han vill. Jag vill inte ha han mer..

Han vet att ja mår skit varje dag och att jag snart går in i väggen.. Men han bryr sig inte så varför ska jag ahr kvar honom då?????

Jag är en stark människa som ska överleva detta och hitta kärleken på nytt..

Visst ja älskar honom jättemycket MEN han vill inte göra någonting för mig. Söker inte nes jobb och använder upp mina penga osv så varför ha honom kvar. Packade hans väska på lunchen och ställde den utanför dörren.


Farväl, Robin!

Av Emma - 22 april 2008 08:10

Igår var man hemma hoa Katta och åt mat. Hon bjöd mig och ronbin plus sin familj på mat. Vi delade alla på två jumbopizzor jag blev mätt efter två bitar.


Igår var allting bra mellan mig och robin tills vi skulle sova. Han berättade för mig att han skulle färga håret blått och då frågade jag en helt vanlig fråga: "Varför ska du färga håret blått?" och då bröt helvetet lös. Han sprang upp ur sängen kastade grejer och klädda på sig och smälde igen dörren och stack! Jag försökte ropa på honom men han svarade inte. Jag ringde alla han känner men han var inte där. Jag fick till slut tag på honom och då sa han att han inte pallade att komma hem!

Men imorse när jag vaknade så låg han i soffan och när jag gick till jobbet kom han upp och la sig i sängen.


Får se om han är hemma när ja kommer på lunch. Skrev ej lapp till honom med imorse där det stod:

"Robin! Förlåt om jag gjorde någonting fel igår eller sa någonting. Det var inte menningen. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Det vet du! Vi ses sen! Din Emma".

Tycker ni att ja ska be om ursäkt? När jag tänker efter så är det inte jag som skall säga förlåt men ja mår ju dåligt med som retade upp honom. Men jag hoppas att vi kan lösa det. Han kan ju inte bli lång sur av en sådan fråga.


Men jag vet att han kommer att förlåta mig och allt kommer att bli som vanligt. Detta har hänt tidigare och samma sak hände han drog, sov på soffan och va inte hemma på dagen men kom hem innan ja slutade och hade maten klar. 


Igår piercade jag öronen.. två till hål i vardera öra.. Katta gjorde de på mig igår. Är lite öm men det går ju över om nån dag. Robin piercade ögonbrynet igen. Han ska ha två i ena och tre i de andra. Fråga mig inte varför.


Snickaren var hemma hos mig igår och då fick jag reda på att vi kommer att bli av med duschen och tvättmaskinen. Måste låna det av hyresvärden. Dom ska riva ut allt utom toan. :(

Dom skulle komma nästa vecka och börja..

Kommer få ett helt nytt golv. vet inte när dom kommer att bli klara. Ni får reda på mer nästa vecka då jag vet.


Ikväll ska jag vara hemma och chilla framför tv:en, det är andra avenyn och Dr. House. =)


Vi hörs imorgon!



Av Emma - 21 april 2008 16:09

Det Handlar Inte om att kunna få vem som helst,
Det handlar om att få den man vill ha..
Jag kan vara snäll, men även elak...
Jag kan älska dig, men jag kan även hata dig..
Jag kan stödja dig, men samtidigt lura dig..
Jag kan bry mig mycket om dig,
Men kan även strunta i dig fullständigt.
Jag kan va din bästa vän ,
Men kan också va din värsta fiende..
ALLT beror PÅ hur DU behandlar MIG!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards